sobota, 2 marca 2013

Czy agresywny mąż może się zmienić?

Dziś opowiada Sabina:
Jestem w związku małżeńskim  z Markiem już prawie jedenaście lat. Przemoc zdarzała się nam właściwie od początku naszego związku, jednak nie zdawałam sobie z tego sprawy, gdyż wyszłam za mąż bardzo młodo - miałam osiemnaście lat. Kiedy mnie bił - oddawałam mu myśląc, że jestem silna i nie dam sobą pomiatać.
Z biegiem czasu jego uderzenia były coraz bardziej odważne i kiedy straciłam przytomność od uderzenia z całej siły pięścią w twarz - otworzyłam oczy na całą tę sytuację i zorientowałam się, że w naszym związku jest coś "nie tak". Było to kilka lat temu - nie miałam żadnej wiedzy na temat przemocy w rodzinie, nie wiedziałam, że należy zrobić obdukcję. Myśl o rozwodzie była dla mnie abstrakcją - jak zostać samotną matką z czwórką dzieci, jak sobie poradzić? Nie chce być sama, a kto będzie mnie chciał z czwórką dzieci? Chodzę na terapię dla ofiar przemocy już od dwóch lat i wciąż boję się wprowadzić zasadniczą zmianę w moim życiu - boję się wolności.

O autorze: Sabina ma czwórkę dzieci, synowie powtarzają za tatą, że jest ku.wą
i szmatą. Prawdopodobnie będą tak nazywali swoje przyszłe małżonki, które również będą bili będąc w nieszczęśliwych związkach. Sabino - ratuj nie tylko siebie, ratuj swoje dzieci przed chorymi relacjami, ratuj też przyszłe małżonki swoich synów. Działaj - zobacz, ilu osobom wtedy pomożesz!
Szukaj pomocy na
www.bitebaby.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz