niedziela, 3 marca 2013

Dlaczego Agnieszka nie lubi weekendu?

List od Agnieszki:
Mój problem to rodzice, zwłaszcza mój tata, który wszystkiego się czepia, jest alkoholikiem, właściwie nigdy nie jest trzeźwy. Tylko kiedy idzie do pracy, potrafi przestać pić kilka godzin przed wyjściem. Widać zależy mu na pracy, bo dzięki niej ma za co dalej pić. Dzisiaj strasznie na mnie nawrzeszczał, myślałam, że mnie zabije z taką nienawiścią na mnie patrzył. Mama kłóci się z nim codziennie - wstydzę się zaprosić kogokolwiek z klasy, bo to wielki obciach mieć takich rodziców.
Chętnie uciekłabym z domu, ale boję się powrotu, bo przecież pewnie mnie w końcu znajdą i zleją. Jak to zrobić, żeby w ogóle nie musieć wracać? Mama raz chciała się nawet zabić, może to jest jakieś wyjście?

O autorze: Koleżanki Agnieszki cieszą się w każdy piątek z tego, że zbliża się weekend... Dla Agnieszki sobota i niedziela to najgorsze dni w tygodniu, bo ojciec jest wtedy w domu.

Co waszym zdaniem Agnieszka może zrobić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz